Medewerkers

Imad Ghaleb

Functie
Directeur / Adviseur
Telefoon
010-268 11 91
Mobiel
06 43 5888 47
E-mailadres
imad.ghaleb@allriskshop.nl

Imad is begonnen als stagiaire bij de AllRisk-Shop (toen nog onderdeel van de Hogeschool Inholland). Na het afronden van zijn afstudeerstage, voor de HBO-opleiding 'Commercieel medewerker Bank- en Verzekeringswezen' raakte hij geïnspireerd door het veel omvattende assurantiebemiddelingsbedrijf en is hij in dienst getreden bij de AllRisk-Shop. Kort hierna is hij gestart met de deeltijdopleiding Financial Services Management (FSM) bij Inholland, die hij succesvol voltooid heeft.

Na het behalen van de FSM opleiding is hij de uitdaging aangegaan bij Marsh Nederland, de grootste makelaar in assurantiën wereldwijd, waar hij zich verdiept heeft in zogenaamde Executive Lines Insurances en ervaring heeft opgedaan in het verzekeren van speciale bedrijfsrisico's. zoals Kidnap and randsom en Fraudeverzekeringen.

Daar de AllRisk-Shop oude stijl niet meer binnen de nieuwe koers van Inholland paste, heeft Imad in 2011 op eigen initiatief een voortzettingsplan uitgewerkt en gepresenteerd aan Inholland. Het plan viel in goede aard met als resultaat dat de verzekeringswinkel per 1 januari 2012 zelfstandig opereert met Imad en Jan aan het roer.

Zijn keuze voor het assurantiebemiddelingsbedrijf is zeer bewust genomen omdat hij het contact met mensen bij hem centraal staat. Helemaal in zijn element is hij als hij tijdens zijn onderhandelingen met verzekeraars een optimaal resultaat bereikt voor de klant. Het maakt voor hem niet uit of dit particuliere relaties zijn of de bakker op de hoek.

Door zijn ambitie, leergierigheid, verantwoordelijkheidsgevoel maar ook zijn WFT kwalificaties bent u ook bij hem aan het juiste adres voor al uw verzekeringszaken en kredietaanvragen. 

Jan Van der Linden

Functie
Financieel adviseur
Telefoon
010-26 811 91
E-mailadres
jan.vanderlinden@allriskshop.nl

Jan is sinds 1990 werkzaam in de financiële dienstverlening, begonnen als loondienst-agent voor een verzekeringsmaatschappij. De verzekeringswereld kende destijds een andere cultuur, waarbij er nog niet zo zwaar gelet werd op kennis van financiële producten en integriteit. Na 1 cursusdag mocht Jan al in de  avond een klant bezoeken en adviseren over producten waar hij nauwelijks iets van af wist. Door zijn leidinggevende werd hem verteld; “ Je gaat er maar vanuit dat je na vandaag meer over verzekeringen weet dan de klant die vanavond tegenover je zit.” Deze stelling klopte destijds volledig maar zijn moraliteitsgevoel hierover niet. Vanaf dag één wist hij dan ook dat hij het anders zou doen.

Jan heeft vervolgens twee jaar als loondienst-agent gewerkt. De contacten met zijn klanten waren uiterst plezierig en hij ontwikkelde zich al heel snel als allround assurantieadviseur met een gedegen kennis over verzekeringen en andere financiële producten. Echter door de gestelde doelen vanuit de werkgever, had Jan niet meer het gevoel dat hij een adviseur was, waarbij klantbelang centraal stond, meer kreeg hij meer het gevoel een productiemedewerker te zijn. Het genereren van omzet was belangrijker dan het klantbelang. Het moment was dan ook aangebroken om een nieuwe uitdaging aan te gaan.

Op 1 januari 1992 is Jan in dienst getreden bij Kruys Assurantiën B.V. in Rotterdam. Binnen deze organisatie werd er anders gekeken naar de dienstverlening, de kwaliteit van het advies stond hoog in het vaandel en daarbij werden er hoge eisen gesteld aan het opleidingsniveau van de adviseur. Jan heeft in deze periode al zijn financiële diploma’s gehaald en veel ervaring opgedaan in het adviseren van zowel particuliere- als zakelijke relaties. Het werk was voor hem iedere dag een feest, door de leuke collega’s, goede organisatie en de warme sfeer. Deze periode is dan ook van groot belang geweest voor zijn persoonlijke ontwikkeling als financieel adviseur.

In 1997 kwam ook aan deze periode een eind en is Jan de uitdaging aangegaan door zijn eigen bedrijf te starten. Dit was ook in een periode dat de financiële wereld op een positieve wijze flink veranderde. Er werden nieuwe wetten ingevoerd met het doel om de consument meer te beschermen tegen financieel dienstverlener. Om aan de gestelde eisen van de wetgeving te voldoen is Jan in 2014 een samenwerking aangegaan met de Allrisk-Shop. Het bundelen en verder uitdiepen van kennis is van groot belang in de branche. De visie van de Allrisk-Shop is er nog steeds op gericht om het klantbelang centraal te stellen, door o.a. gedegen en goed onderbouwd te adviseren. Het persoonlijke contact met de klant is hierbij ontzettend belangrijk en het streven naar een duurzame band met onze totaalrelaties. De dienstverlening vanuit de AllRisk-Shop kijkt niet op de klok. De medewerkers zowel overdags als in de avond telefonisch of op kantoor bereikbaar. Jan is gespecialiseerd in schadeverzekeringen, levensverzekeringen, hypotheken, belastingen, nabestaanden zorg en alles wat daarmee samenhangt.

Jan staat volledig achter de visie van de Allrisk Shop en kijkt ernaar uit om het gesprek met u aan te gaan!